Jak nakupovat na Pilulka.cz

Přihlášení na Pilulce

Nakupování na pilulka.cz je pro každého. Doporučujeme se nejprve přihlásit.

Pokud nemáte založený účet, je potřeba se registrovat. Registrovat, či přihlásit, se můžete i přes svůj Facebook účet nebo Váš Google účet.

Možnosti platby

  • Online platební kartou 
  • Hotově/kartou při převzetí v Pilulka Lékárnách 
  • Online bankovní převod prostřednictvím bank
  • Převodem na bankovní účet
  • Platba na dobírku (poplatek za dobírku je 49 Kč)

Možnosti dopravy

  • Pilulka auto – Doprava po Praze a blízkém okolí (cena dopravy od 89 Kč)
  • WE|DO (cena dopravy od 99 Kč)
  • PPL (cena dopravy od 99 Kč)
  • Česká pošta – Balík Do ruky (cena dopravy od 99 Kč)

Doprava zdarma
Pilulka auto – při nákupu nad 1499 Kč

WE|DO, PPL, Česká pošta – při nákupu nad 1999 Kč

 

Reklamace na Pilulka

Zboží rezervované a zakoupené osobně v kamenných Pilulka Lékárnách

Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě rezervace v lékárně, je nutné reklamovat přímo na místě v této dané lékárně. Daná lékárna je prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží. Toto zboží nelze reklamovat u provozovatele Pilulka.cz.

Zboží zaslané přepravní službou na Vaši adresu

Při reklamaci zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, na pobočku Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty, je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží, v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí.

O vyřízení reklamace je kupující informován elektronicky, telefonicky nebo písemně, a to ve lhůtě do 30 dnů od jejího přijetí.

Kontakt Pilulka