Jak nakupovat na Kosmas.cz

Přihlášení na Kosmas

Nakupování na Kosmas.cz je pro každého.
Tak jako na mnoho e-shopech je výhodné se nejdříve zaregistrovat jako zákazník.

Zaregistrovat se můžete také i pomocí Vašeho facebookového účtu. 

Možnosti platby

  • Platba při převzetí/dobírka
  • Platební kartou – platit lze kartami VISA,  VISA Elektron, EuroCard/MasterCard a Maestro.Při zvolení této varianty jste přesměrování nabezpečnou 3D-Secure platební bránu. 
  • Dobírka přes Českou poštu nebo kurýrní službu – poplatek za dobírku činí 39 Kč
  • Platba při vyzvednutí v knihkupectví Kosmas – pozor platba na místě je zpoplatněna částkou 49 Kč, platba předem je bez poplatku
  • Platba při vyzvednutí v partnerském odběrném místě – tímto se myslí zásilkovna. Za osobní odběrv zísilkovně je účtováno 39 Kč a pokud zvolíte dobírku poplatek činí ještě 12 Kč.
  • Bankovní převod
  • Rychlá platba – internetové bankovnictví
  • Platba benefitními kartami
  • Platba na fakturu 

Možnosti dopravy

  • Osobní odběr v prodejnách Kosmas
  • Zásilkovna – 39 Kč (+ 12 Kč dobírka)
  • Balík do ruky České pošty – 89 Kč (+ 39 Kč dobírka)
  • Kurýrní služba PPL – 79 Kč (+ 39 Kč dobírka) 

Cena dopravy při objednávce nad 900 Kč je zdarma. 

  • Kosmas doručuje i do zahraničí, poplatkyse odvíjí podle dopravce. 

Doručení na Slovensko 

  • Zásilkovna – 66 Kč (+ dobírka 12Kč)
  • PPL – 190 Kč (+ dobírka 39 Kč – dobírka se vybírá v EUR)
  • Česká pošta – dle platebního tarifu ČP (nelze volit dobírku)

Doručení do zahraničí 

  • Česká pošta – cena je dle platného tarifu České pošty do vybrané země

 

Reklamace na Kosmas

  • Na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží do 14 dnů od data prodeje máte právo vždy, pokud jste spotřebitel (tedy osoba, která při uzavírání smlouvy nejednala v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti). Právo na vrácení zboží Vám vzniká i při osobním odběru a zboží je možné vrátit v rámci této lhůty bez udání důvodu s výjimkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal. Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
  • Lhůta 30 dnů se vztahuje i na možnost vrácení peněz.

Kontakt Kosmas