Jak nakupovat na Bonprix.cz

Přihlášení na Bonprix

Nakupování na bonprix.cz je pro každého. Doporučujeme se nejprve zaregistrovat, jelikož Vám přihlášení ušetří práci při dalších objednávkách.

Registujete se jednoduše přes Vaší e-mailovou adresu.

Možnosti platby

  • Platba kartou
  • Platba online (PayU). Rychlý elektronický převod. Seznam možných bank k výběru je k
    dispozici na stránce při vyřizování objednávky.
    Výběr způsobu platby provedete při vyřizování objednávky.
  • Dobírka / Platba při doručení 

Poštovné číní 129 Kč při platbě na dobírku, 99 Kč při platbě PayU a 99 Kč při platbě kartou.

Možnosti dopravy

  • Česká pošta – Balík na poštu – zásilka je uložena na úložní poště náležející k adrese uvedené při objednávce
  • Česká pošta – Balík do ruky – zásilka je pracovníkem České pošty s.p. doručována na adresu uvedenou při objednávce, v případě nezastižení adresáta je následně uložena na pobočce pošty

Reklamace na Bonprix

Odstoupit od smlouvy lze do 100 dnů od data obdržení zásilky. Pro dodržení 100 denní lhůty na podání prohlášení o odstoupení od smlouvy stačí podat prohlášení před jejím uplynutím na adresu bonprix. Zboží je třeba odeslat na vlastní náklady Českou poštou s.p. (ne na dobírku) na adresu BONPRIX SP. Z O.O. ODNOS DEPO PRAHA 701, 223 10 PRAHA 023.

Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamace bude posuzována v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.

Kontakt Bonprix

Adresní údaje:

Bonprix
P.O.BOX 12
702 12 Ostrava

E-mail: 

posta@bonprix.cz

Pevná linka:

597 497 100

Provozní doba oddělení pro zákazníky:
Po-Pá 7.00 – 20.00
So 8.00 – 19.00

FAX: 597 497 197 | DIČ: CZ 680 446 162

  

Recenze Bonprix