Jak nakupovat na Alza.cz

Přihlášení na Alza.cz

Nakupování na Alza.cz je pro každého. Doporučujeme se nejprve přihlásit, přínáší Vám to řadu výhod.

Pokud nemáte založený účet, je potřeba se registrovat. Registrovat, či přihlásit, se můžete i přes svůj Facebook účet, Google účet a další.

Možnosti platby

  • Hotově/kartou na prodejně
  • Kartou online
  • Na dobírku 
  • Pomocí internetového bankovnictví 
  • Platba převodem
  • Ostatní metody: Kryptoměna Bitcoin, Nákup na splátky, Třetinka (pokud splníte určené  podmínky, lze si částku rozdělit na třetiny), Alza kredit nebo Alza poukázka a další 

Možnosti dopravy

  • Osobní odběr: Prodejna, AlzaBox,  Zásilkovna, Balík Na poštu a do Balíkovny
  • Doručení na adresu: alzaExpress, Česká Pošta, PPL, DPD, Geis, WEDO a 4AVs.eu(doprava na kole), v okolí Prahy pomocí Kurýra, Liftago a další 
  • Doprava zboží se odvíjí podle náročnosti na doručení (objemnost, váha) 
  • Alza.cz má ve své nabídce i služby jako – vynesení zboží, kam si budete přát a jeho případná instalace (za tyto služby je účtován poplatek) 
  • Doprava zboží se zdarma nebo od 45 Kč

Reklamace na Alze

  • Reklamaci můžete vyřídit před Alzy autorizovaný servis, který se vyplatí ohledně rychlosti vyřízení reklamace
  • Zboží můžete klasicky reklamovat online pomocí online formuláře
  • Zboží můžete vrátit v rámci 14 denní lhůty. Osobně nebo poštou (s průvodním dopisem) na některou z Alza prodejen.
  • Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, není-li na zboží uvedeno jinak. 

Kontakt Alza

  • Zákaznická linka: 225 340 111. 
  • Alza prodejny a odběrná místa naleznete zde